28 Kasım 2011 Pazartesi

Bir şeyler çok hızlı,bazı şeyler fazla sabit.

Neredeyse koskoca bir yıl olmuş yazmayalı.Ne kötü.Her geçen yıl birer birer eksilseler de(!) dost dediğim insanlardan biri hala yazıyor olabileceğimi umut etmiş.Ne de iyi etmiş.Bir şeyler var,bir şeyler var ki beni yazı yazmaktan alıkoyuyor.Zaman geçiyor,yollar geçiyor,ülkeler geçiyor,insanlar geçiyor,şehirler,sokaklar,evler.Bir şeyler çok hızlı,bazı şeyler fazla sabit.Mutluyum.Düşlediğim şeylerin çoğunu son iki ayda gerçekleştirdim.Bilmediğim dillerde konuştum,bilmediğim yerlerde uyandım.En beklediğim(!) şehirlerden birinde delicesine gezdim,en sevdiğim sanatçıları en önden izledim,en çok kafama esenleri yaptım.Bunları yaparken bir yandan çok şeyi kaybettim.Duygularımı kaybettim,kimilerinin sevgisini kaybettim,kimilerine olan sevgimi,kimisinin güvenini,kimilerine olan nefretimi.Çok özlediklerim oldu,delicesine özlediklerim.Dile getiremediklerim fazla,karşısına geçip bağırmak istediklerim,hiç konuşmadan sadece ağlamak istediklerim.Vazgeçmek istediklerim çok oldu.Gel dediklerim,gel demek istediklerim.Gidemediğim zamanlar da oldu.Ben,ben hep kendimi aldattım.Kendimle çok çeliştim,hep çeliştim.Ama ben,mutluyum.Yalnız,bir şeyler çok hızlı,bazı şeyler fazla sabit. 28.11.2011 Düsseldorf 01.25

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder